DTRacing Team Forum

forum teamu DTRacing w GPRO


    Race 1: Monte Carlo GP (Monaco)

    Share
    avatar
    strzeles
    Admin

    Liczba postów : 140
    Join date : 11/11/2009
    Age : 40
    Skąd : Purfleet

    Race 1: Monte Carlo GP (Monaco)

    Pisanie  strzeles on Czw Maj 13, 2010 4:13 pm

    Nowy sezon, nowe cele Wink

    Zawsze na poczatku mam nadzieje, ze jakos sie nasze forum rozrusza... Ale jakos sie cos nie udaje. Wiec zaczynam nowy sezon z mysla, ze moze tym razem bedzie inaczej :]. Zanim zaczne o wyscigu to chcialem powiedziec, ze doceniam podejscie Artura do zespolu i forum, bo tylko on jako jedyny w dwoch ostatnich wyscigach znalazl czas by skrobnac conieco tutaj. Jak to mowia, "szacun" wielki Smile.

    A teraz juz pora na wyscig... MC, jak to czesto bywa, pogoda niepewna z lekka. Moje ustawienia na treningach to:

    Kod:
     1:25.897s        780      999      380      450      300      600      Extra Soft

    Co do taktyki to nie mam jeszcze pomyslu.


    _________________
    Jacek Strzelecki - Pro 4 (tylko jak dlugo?Wink)
    avatar
    Diablos

    Liczba postów : 74
    Join date : 12/11/2009
    Age : 40
    Skąd : Kristiansand Norwegia

    Re: Race 1: Monte Carlo GP (Monaco)

    Pisanie  Diablos on Czw Maj 13, 2010 4:19 pm

    ja tylko chcialem przywitac wszystkich w nowym sezonie
    planow na wyscig jeszcze brak bo przez ten wybuch wulkanu driver mi niedolecial i wciaz czekam na niego
    pozdro dla wszystkich
    jak doleci to dam znac jakie plany na ten wyscig
    avatar
    artvonc

    Liczba postów : 113
    Join date : 19/11/2009

    Re: Race 1: Monte Carlo GP (Monaco)

    Pisanie  artvonc on Pią Maj 14, 2010 6:04 am

    Poprzedni sezon miałem dość udany. Po trudnym początku jakoś udało się poskładać wszystko do kupy i punktować regularnie. Z tego co widziałem to miałem najlepszy sezon w naszym zespole zakończony awansem do Pro. W tym jako jedyny występuję w tej grupie.

    Oczekiwania na ten sezon? Raczej będę się starał zdobyć 1-2 punkciki by się utrzymać. Muszę rozbudować budynki, bo mam 13 lvl. Ustawić bolid na jakimś optymalnym poziomie. Poza tym dobór właściwego kierowcy, który pojeździ ze dwa sezony u mnie. Do tego technical director. Generalnie chyba będę ciułał kasę, by w nowym sezonie przygotować się do walki o czołówkę i awans.

    Na razie zakontraktował drivera:
    Kod:

    Name:     Corrado Zanardi
    Nationality:     (Italy)

    Career Information
    Trophies:    0
    Number of GPs:    167
    Wins:    7
    Podiums:    21
    Points Scored:    257
    Pole Positions:    4
    Fastest Laps:    2
    Av pts/race:    1.54

    Driver Skills
    Overall:    136     
    Concentration:    146     
    Talent:    214     
    Aggressiveness: 0     
    Experience:    191     
    Technical insight: 232     
    Stamina:    2     
    Charisma:    250     
    Motivation:    0     
    Reputation:    0     
    Weight(kg):    93
    Age:    40     
    Current Contract Details
    Current owner:   Artur Chabło
    Group:   Pro - 2
    Salary:   $732.334
    Contract length:   17  races

    Waga spora, brak staminy i ten wiek... Zobaczę jak się będzie spisywał na torze, może go zostawię i będę szkolił staminkę, albo poszukam jakiegoś młokosa do treningu.

    Na obecną chwilę nie wiem jak z doborem opon. Wydaje mi się, że większość będzie miało Yokohame i Dunlopa. Ale to koszty...

    Chętnie zapoznam się z Waszą opinią. Quale pojadę chyba jak będę miał już technical director i zrobię testy, więc najwcześniej we wtorek podam swoje ustawienia. ;-)
    avatar
    Diablos

    Liczba postów : 74
    Join date : 12/11/2009
    Age : 40
    Skąd : Kristiansand Norwegia

    Re: Race 1: Monte Carlo GP (Monaco)

    Pisanie  Diablos on Pią Maj 14, 2010 10:50 am

    jezeli twoj driver ma tylko tyle koncentracji to ci wogole niepojedzie
    Ja spadlem do ama na wlasne zyczenie tzn chcialem
    teraz szukam nowego drivera za przyzwoite pieniadze . w planach zatrudnienie za minimum 10sezonow
    prosze sie niepchac kazda kandydatura zostanie dokladnie rozpatrzona CV prosze skladac w dziale kierowcy Twisted Evil
    avatar
    artvonc

    Liczba postów : 113
    Join date : 19/11/2009

    Re: Race 1: Monte Carlo GP (Monaco)

    Pisanie  artvonc on Pią Maj 14, 2010 12:35 pm

    Znaczy za mało tej koncentracji? Do zwolnienia? To napiszcie co i ile ma mieć. Ja w pro nie jeździłem wiele sezonów. Co z oponami? Dyrektorem? Poradźcie coś Panowie! ;-)
    avatar
    Diablos

    Liczba postów : 74
    Join date : 12/11/2009
    Age : 40
    Skąd : Kristiansand Norwegia

    Re: Race 1: Monte Carlo GP (Monaco)

    Pisanie  Diablos on Sob Maj 15, 2010 5:49 am

    to ty niewiesz ze juz w ama wiekszosc ma 250 koncentracji???? w pro wszyscy!!!!
    najwazniejsze parametry drivera to koncentracja 250 talent ok200 exp-najlepiej powyzej 100 a potem stamina im wiecej tym lepiej
    avatar
    strzeles
    Admin

    Liczba postów : 140
    Join date : 11/11/2009
    Age : 40
    Skąd : Purfleet

    Re: Race 1: Monte Carlo GP (Monaco)

    Pisanie  strzeles on Nie Maj 16, 2010 9:17 am




    ____________________________________________________________________________________________________________________

    Hmm, ja mam inna zasade gry przede wszystkim. Uwazam, ze kierowce kupuje sie na wiecej sezonow a nie na jeden czy dwa. I tego kierowce nalezy kupic najpozniej w ama, by wyzej wejsc juz z przygotowanym. Bo w wyzszych grupach nie ma ani czasu, ani mozliwosci, ani przede wszystkim kasy na trening (o tym przekonal sie niedawno Daniel Razz). Dlatego tez kisze sie kolejny sezon w ama by przygotowac dobrze kierowce i infrastrukture do wyzszych grup.

    Jesli chodzi o kierowce Artura, od 36 roku zycia spadaja mu umiejetnosci to raz. Dwa, co do ewentualnego trzymania go dluzej, nie masz pewnosci ze w przyszlym sezonie nie pojawi mu sie literka "R" przy nazwisku :/. Trzy, bardzo niska koncentracja, ratuje go tylko exp, ale tez nie jest ogromnie wysoki jak na jego wiek. Mysle, ze bledem byl kontrakt jego na 17 wyscigow. W Twojej sytuacji chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie kupno juz wytrenowanego (fakt, duzo drozszego ale bynajmniej bedzie jezdzil dobrze).

    Domyslam sie, ze skoro budynki masz nisko to tez nie trenowales staffu. A wlasnie ten trening widoczny jest dopiero od pro wyzej. Nie wiem co zrobic w tej sytuacji, ale mysle, ze bedzie Ci ciezko sie utrzymac. Jesli nie bedzie wynikow, to sponsorzy tez dadza noge i moze byc ciezko, dlatego ja glosowalbym chyba za najtanszymi oponami, brakiem treningu kierowcy przez ten sezon (bo i tak nie ma to sensu) oraz proba nadrabiania niedoskonalosci czestymi testami i wysokimi riskami.

    Co do TD, w zeszlym sezonie mialem najtanszego TD jakiego widzialem. Nie zauwazylem jego wplywu na nic, wiec pewnie gdybym takiego nie mial to tez nie byloby roznicy.


    _________________
    Jacek Strzelecki - Pro 4 (tylko jak dlugo?Wink)
    avatar
    artvonc

    Liczba postów : 113
    Join date : 19/11/2009

    Re: Race 1: Monte Carlo GP (Monaco)

    Pisanie  artvonc on Wto Maj 18, 2010 4:13 am

    Wezmę uwagi pod ocenę i będę myślał co dalej z tym ambarasem. Jak na razie wyniki fatalne:

    Kod:
    Qualify 1 Lap Data
    Time    FWing    RWing    Engine    Brakes    Gear    Susp    Tyres    Risk
    1:25.335s    800    950    550    350    50    750    Dunnolop    Extra Soft    Push the car to the limit

    Qualify 2 lap data
    Time    FWing    RWing    Engine    Brakes    Gear    Susp    Fuel    Tyres    Risk
    1:39.792s    930    999    500    400    10    650    75    Dunnolop    Rain    Push the car to the limit

    Kod:
    Qualify 1
    Pos    Lap time    Gap
    28th    1:25.335s    + 3.935s
       
    Qualify 2
    Pos    Lap time    Gap
    18th    1:39.792s    + 5.695s
       
    Starting Grid
    Pos    Lap time    Gap
    22nd    3:05.127s    + 9.630s

    Taktyka rain na 1 pit. Paliwo 75+75 = 150l.

    Sponsored content

    Re: Race 1: Monte Carlo GP (Monaco)

    Pisanie  Sponsored content


      Obecny czas to Wto Lis 20, 2018 1:24 pm